WIADOMOŚCI

Kubica nie chce oceniać formy R30
Kubica nie chce oceniać formy R30
Robert Kubica jest już w Bahrajnie i zdążył udzielić dziennikarzom zgromadzonym na torze krótki wywiad. Jak się można było domyślać Polak mimo nowego dyfuzora i kilku innych elementów aerodynamicznych nie chce oceniać pozycji R30 w stawce.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
„Ciężko jest ocenić gdzie się znajdujemy i gdzie będziemy się znajdowali” mówił Polak. „Naprawdę nie mam pojęcia gdzie się znajdujemy. Oczywiście możemy mieć jakieś pojęcie, i nieco widzieliśmy już podczas testów- na przykład w Jerez w mojej ocenie byliśmy bardzo dobrzy, ale potem w Barcelonie nie było już tak kolorowo. Trudno jest to rozszyfrować. Nigdy także nie wiadomo na jakim etapie rozwoju są rywale. Myślę, że potrzebujemy kilku wyścigów, aby się o tym przekonać.”

Robert Kubica podkreśla także, że jego ekipa będzie miała dużo trudniejsze zadanie w przedostaniu się do czołówki ze względu na problemy z ubiegłego roku.

„Będziemy potrzebowali czasu, startujemy z dalszej pozycji jeżeli spojrzymy na końcówkę ubiegłego roku – osobiście uważam, że większość ekip tworzyła swoje nowe bolidy w oparciu o ubiegłoroczne konstrukcje lub próbowała się wzorować na najszybszych z ubiegłego roku. Będziemy musieli więc upewnić się, że mamy właściwy program rozwojowy i będziemy starać się nadgonić.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

79 KOMENTARZY
avatar
murmunder

11.03.2010 14:01

0

Zaskoczą czymś czy nie zaskoczą? O to jest pytanie


avatar
Jasiu xD

11.03.2010 14:05

0

zaskoczą tylko w jak?


avatar
Pewlo

11.03.2010 14:06

0

podobno przednie skrzydło nie dało tego czego się spodziewali ,ale...ale mają nowy dyfuzor:) zobaczymy jutro jak to będzie już o 8.00


avatar
Prygiel14

11.03.2010 14:07

0

No po Kubicy widać, że jakoś Renault sobie nie radzi za dobrze. Podobnie mówił rok temu o BMW i widzieliśmy, że nie najlepiej się spisywało w tamtym sezonie. Ale to tylko moje przypuszczenia. Miejmy nadzieje, że Renault jest w stanie walczyć o podium.


avatar
Antoni

11.03.2010 14:08

0

Gdyby na początku byli w środku, to byłby to niezły prognostyk. Będzie mi smutno, jeśli okaże się, że są całkiem z tyłu. Kto - w otwrtych kanałach - transmituje treningi piatkowe?


avatar
Manisze

11.03.2010 14:09

0

nowe skrzydło Renault http :// twitpic.com/17vega oprócz dyfuzora mają nowe skrzydełka i wloty


avatar
dariuslo

11.03.2010 14:10

0

spokojnie w barcy nie było jeszcze nowego pakietu ;)


avatar
marrkj

11.03.2010 14:11

0

te nowe skrzydło to te same co ostatnio na testach


avatar
murmunder

11.03.2010 14:13

0

mam wielka nadzieje ze nowy bedzie równiez nos. bo z tym wyglada jak czolg


avatar
Koyot.

11.03.2010 14:14

0

a wedlug mnie dobrze ze nie jest tak bardzo optymistycznie nastawiony. jest realistą i dobrze sie potem milo rozczarowac. mowi o jezdzie w srodku a moze beda na 4-6 miejscu jak dla mnie to byloby dobrze na poczatek. zobaczymy co bedzie jutro o 8 juz treningi tuz tuz


avatar
Koyot.

11.03.2010 14:14

0

a co do fotki skrzydla to nie jest to najnowsze. z tym juz jezdzili


avatar
walerus

11.03.2010 14:14

0

zaskoczą.... bububububuuuuu!


avatar
Koyot.

11.03.2010 14:15

0

poza tym maja nowego sponsora co na pewno ulatwi rozwoj bolidu


avatar
el_diablo

11.03.2010 14:15

0

8 . nie to samo ale podobe


avatar
murmunder

11.03.2010 14:15

0

8. marrkj to nie jest nowe, przecież dziś jest czwartek. Najprędzej zobaczymy coś jutro a nie dziś


avatar
marrkj

11.03.2010 14:18

0

murmunder no ja wiem własnie tylko ludzie dają ten link i sie jarają że to nowe skrzydło a mi to wygląda na te co ostatnio na testach


avatar
Manisze

11.03.2010 14:18

0

a mi wydaje się, że ma bardziej "boki" do środka ścięte. Choć może chcę to widzieć hehe. Zobaczymy już jutro wszytsko :D


avatar
el_diablo

11.03.2010 14:28

0

17. masz rację - pisałem o tym w innym art. - boki do środka - płat z napisem RENAULT jest bardziej spłaszczonym U (poprzednie było bardziej kwadratowe" i w tych bocznych sekcjach skrzydla nie ma otworów tak jak w ostatniej wersji z Barcelony . Tak to widze. Poza tym Robert mówi ze poprzednie "nowe" skrzydlo zawiodło więc nie targali by go na pierwszy wyscig.


avatar
murmunder

11.03.2010 14:31

0

ja gdzies wyczytałem ze jezdzili z uszkodzonym na testach w Barcelonie a kapli sie dobiero po fakcie


avatar
grota

11.03.2010 14:36

0

15. marmurdel czy jakoś tak... no dokładnie to samo można powiedzieć...


avatar
dariuslo

11.03.2010 14:38

0

Nowe poprawki, oszczędny silnik i talent Roberta muszą dać dobry wynik. Facet jest po prostu skromny, ja liczę na pierwszą 6tkę.


avatar
grota

11.03.2010 14:38

0

dopiero jutro po treningach...


avatar
zbj

11.03.2010 14:49

0

na superdobrze informowanym portalu :P wp :D napisali ze renault i redbull zlozyli wniosek o mozliwosc poprawy silnika, podobno wiedza jak to zrobic itp, itd jak gdzies w bardziej wiarygodnym zrodle potwierdze to dam znac


avatar
Jasiu xD

11.03.2010 14:52

0

8. marrkj - są wyraźne zmiany z tym skrzydełkiem na przodzie i nie tylko...


avatar
Bajto

11.03.2010 14:59

0

5. Antoni Piątkowe treningi odbędą się o 8 i 12 czasu polskiego - na żywo pokaże je Polsat Sport Extra. Sobotni trening rozpocznie się o 9 i też będzie transmitowany przez Polsat Sport Extra. Kwalifikacje, które rozpoczną się o 12 i niedzielny wyścig o 13 pokaże na żywo Polsat.


avatar
Gwyn_Bleidd

11.03.2010 15:02

0

sory ze tak z innej beczki... treningi sa w polsacie sport ekstra, ktorego nie mam. Jest jakis inny sposob na obejrzenie? Z gory dzieki za odpowiedz ;)


avatar
Pewlo

11.03.2010 15:03

0

wszystko to co będzie na polsacie będzie i w necie :D poszukaj transmisje f1 live


avatar
plakat

11.03.2010 15:06

0

Jeszcze 72h i wszystko będzie jasne!!! nie mogę się doczekać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


avatar
biter1

11.03.2010 15:13

0

26.Gwyn_Bleidd - ładna jakoś jest na iGool.tv/mecze.php - teraz puszcają Comedy Central ale jutro włączą transmisję.;)


avatar
Antoni

11.03.2010 15:25

0

25. Bajto - dzięki za info. Chodziło mi raczej o treningi w niekodowanych, ale i tak dzięki.


avatar
marcin20

11.03.2010 15:26

0

Pewnie, nie ma co zapeszac. Oby Renault zaskoczyło tak wszystkich by im kapcie spadły z wrażenia!


avatar
michalde

11.03.2010 15:26

0

Robert zdobędzie pole position (drugie w swojej karierze i zarazem drugie na tym torze) i wygra wyścig; taka jest moja prognoza na jeden dzień przed pierwszym weekendem f1 !!!!!!, :)


avatar
Manisze

11.03.2010 15:28

0

@18 tutaj jsą widoczne różnice o których mówiłeś - skrzydła z barcelony: ww w.renault- f1.fr/IMG/jpg/avt2.jpg i te już z bahrajnu http ://twitpic. com/17vega


avatar
el_diablo

11.03.2010 15:37

0

33. Dokładnie m.in. o tym elemencie mowilem chociaz to z barcelony jest z boku i kształt moze byc jednak taki jak ten z bahrajnu, niewiem. Niemniej koncówki skrzydla sa wyraznie bardziej urozmaicone , skomplikowane z elementami wchodzacymi do wewnatrz. Zobaczymy jutro jak to wygląda i dziala :)


avatar
tom12333

11.03.2010 15:42

0

Nie wiem czy się celowo oszukujecie ale to jest to samo skrzydło. Nie widzę żadnych różnic. Perspektywa jest inna ale wszystkie elementy są takie same.


avatar
el_diablo

11.03.2010 15:47

0

inne końcówki skrzydłą są na bank


avatar
el_diablo

11.03.2010 15:48

0

OK, nieważne ,wyjdzie w praniu jutro


avatar
Sauron

11.03.2010 15:50

0

Wszyscy tylko Kubica i Kubica ..... widać od razu sami znawcy tematu ale od startów Polaka buhaha a tak poza tym dno, w końcu nastała nowa era kibiców okazjonalnych jak sie jakis polaczek w jakimkolwiek sporcie ukaze


avatar
Pumper

11.03.2010 15:51

0

23. zbj na confidental-renault też o tym pisze


avatar
damian11312

11.03.2010 15:57

0

Dobra Posłuchajcie mnie uważnie!!!! TRANSMISJE można oglądać na stronie www.soccer-live.pl tam dajecie z boku w tabeli inne sporty-> motorowe i tam sa na F1 trzbe sobie zobaczyc i jest kilka transmisji po Polsku zawsze więc prosze już więcej nie pytać o transmisje bo tylko wkurzacie innych Dziękuje Nara!.:D:D


avatar
strong1

11.03.2010 15:59

0

Hmmm Jeśli odmrożą pracę nad silnikiem dla jednostek Renaulta to Red Bulle mogą być nie do zajeb.nia. (mają wszak bazę aero znacznie lepszą od naszej Gienii,której też by to pomogło,choćby w walce o punkty). No może bardziej "Vettele" ,by tuskoprzystały ,które to według Hornera wszystko w zeszłym sezonie "robiły" tak dobrze w porównaniu do Marka Webbera (że przegrały tytuł). Swoją drogą ciekawe ile jest prawdy w tej masakrycznej zdaniem Sokoła degradacji opon tego zespołu,jakoś nikt o tym nie wspomniał?


avatar
strong1

11.03.2010 16:00

0

nie wspominał wcześniej...


avatar
Antoni

11.03.2010 16:10

0

38. Sauron - pomyliłeś fora? Wyrażasz pogardę dla nowych kibiców?


avatar
dafxf

11.03.2010 16:33

0

Robert woli dmuchac "na zimne" juz raz sie SPARZYL zachwalajac Be emke jaka to miala byc SUPER ale niemiaszki COS spier...... i wyszlo jak wyszlo.


avatar
jzb

11.03.2010 16:35

0

Renault jest słabe, pytanie brzmi jak bardzo słabe i czy rzeczywiscie jest tak , jak twierdzą eksperci, że ponoć najwolniejsze wśród starych teamów. Wczoraj na stronce BBC Sport gladałem dyskusję brytyjskich komentatorów na temat szans posczczególnych zespołów i kierowców i ani nazwa Renault, ani nazwisko Kubicy nie zostało wymienione ani razu. To tez jest dobijające.


avatar
wayn76

11.03.2010 16:40

0

sauron artykuł o Robercie to i kibice Roberta się wypowiadają


avatar
east

11.03.2010 16:41

0

38. Sauron "polaczek"? A kim Ty Jesteś "CIEMNY BYKU"?


avatar
zbj

11.03.2010 16:52

0

pozostaje nadzieja ze zrobia cos z tymi silnikami, co do dyskusji nad przednim skrzydlem widac wyrazna roznice koncowki sa zagiete do srodka i to bardziej zagiete z przodu niz przy koncu profilu, wydaje mi sie ze w barcelonie ten boczny profil malowany na czerwono byl po prostu pionowy a nie tak jak tu pochylony, plat gorny jest zagiety bardziej do gory i z powodu zagiecia o ktorym juz pisalem wystaje poza ten profil


avatar
perwolek

11.03.2010 16:57

0

Bolid bolidem, istnieje jeszcze tak zwany czynnik ludzki a chyba niektórzy, tutaj, o tym zapominają. To że R30 na początku sezonu może być słabszy od czołówki Robert spokojnie nadrobi umiejętnościami, więc o miejsce w Q3 i w punktowanej strefie na koniec wyścigu nie powinniśmy się martwić.


avatar
Budyn_F1

11.03.2010 16:57

0

Ma racje nigdy nie wiadomo jak bedzie sie zachowywal bolid.


avatar
sete26

11.03.2010 17:03

0

witam wszystkich... odrazu sue przyznam nie czytalem wypowiedzi wyżej ale ludzie czy wy musicie byc negatywnie nastawieni odrazu jutro rano pierwszy trening, a w niedziele wyscig... niewiem jak Wy ale ja wierze w Roberta i w 8 bedzie jak nic


avatar
misiauek

11.03.2010 17:07

0

@41. też jestem ciekawy co z tą degradacja opon u RB. Jesli tego nie rozwiążą to nie maja szans na miejsca na pudle


avatar
k.lebsky

11.03.2010 17:11

0

Boje się że będzie jak zwykle. Na przodzie Ferr, McL i RedB.


avatar
rafam

11.03.2010 17:27

0

RedB , McL Ferr tak będzie zobaczycie


avatar
Big master

11.03.2010 17:27

0

Też takie gadanie, że będą w tyle przez to, że w ubiegłym sezonie nie rozwijali auta, Ferrari też wcześnie zaczęło budowę nowego bolidu, a starego nie rozwijali i udało im się zbudować porządny samochód. Po prostu reno ma słabych inżynierów i wszystko w temacie...


avatar
rafam

11.03.2010 17:39

0

55. Big maste trzeba się z Tobą zgodzić. Samo to że pokazali praktycznie kopie samochodu z ubiegłego roku mówi samo za siebie. Co oni robili przez ten czas????


avatar
Big master

11.03.2010 17:43

0

@56 Powiększali zbiornik paliwa :D


avatar
rafam

11.03.2010 17:46

0

I zmienili malowanie


avatar
D@rtH W!nD

11.03.2010 18:05

0

@49 nie wiem skąd to przeświadczenie o "czynniku ludzkim" w postaci Roberta... kolega chyba zapomniał, że w stawce są tacy kierowcy jak Schumacher, Alonso, Hamilton, że tylko tych wymienię, a i Ci o mniejszych nazwiskach też sobie w kaszę dmuchać nie dadzą, że tylko wspomnę ostatni wyścig zeszłego sezonu i walkę wielkiego KUB z niejakim BUE... jakoś ów "czynnik ludzki" nie wiele dał. I nie to żebym odmawiał Robertowi chociażby odrobinkę umiejętności czy talentu, bo to jeden z lepszych kierowców w stawce, ale bez dobrego samochodu ten "czynnik ludzki" da BARDZO mało, albo nic(co z resztą oglądaliśmy cały zeszły sezon w wykonaniu Roberta). Ja rozumiem patriotyzm i kibicowanie, ale odrobina obiektywizmu też by się przydała....


avatar
szumix

11.03.2010 18:20

0

Pierdu pierdu - gdzie był red bull a gdzie ferrari pod koniec 2008? Jak widać nie zawsze forma z końca sezonu ma przełożenie na następny (w pozytywnym i negatywnym słowa tego znaczeniu). Więc można sobie gdybać. Kubica jest Robotem, genentykim - oby dostał w końcu dobrą brykę (prędzej czy później i tak pokaże swój geniusz - zasługuje na to) Pozdr


avatar
luka55

11.03.2010 18:23

0

Dokladnie czynnik ludzki to dopieero drugi czynnik wplywajacy na wynik . Najwazniejszy to auto i o tym chyba kazdy wie . Te dwa najwazniejsze czynniki plus troche innych jaki ida dobrze to pozwala to walczyc o mistrzostwo , WALCZYC nie koniecznie je zagwarantowac bo konkurncjaq nie spi.


avatar
biter1

11.03.2010 18:26

0

Big master, rafam - A chłopaki wy widzieliście jakieś tajne wyliczenia aero poszczególnych zespołów że wiecie że Renówka jest słaba czy zwyczajnie Karry Potter Kryształowa Kula? Na testach zespoły moga nie pokazywać prędkości bo jak wszyscy dobrze wiemy ważniejsze jest równe i szybkie przejechanie ~50 okrążeń, Oczywiście bezawaryjnie niż zrobienie dwóch trzech kółek sprintowych i zdegradowanie gum. Bolidy będą jeździły ze zmieniającą się ilością Paliwa, nie jak do tej pory uzupełnianą, różnica będzie 100 kilo między startem a metą, Bolid musi być szybki i zatankowany pod korek i pusty, Nie może dobrze dogrzewać opon jak jest ciężki a nie móc ich rozgrzać jak będzie lekki i odwrotnie. Nie widzę możliwości powiedzenia kto jest w tej chwili szybki a kto wolny, robert robił symulacje wyścigu kilka razy i miał równe tempo a że byli szybsi no cóż mogli wyskoczyć na okrążenie albo dwa. Nie wiem kto jest mocny kto słaby, ze starych ekip oczywiście i na ten temat wypowiem się jutro po pierwszym treningu bo wcześniej to zgadywanka i wydumania niczym nie podparte. Swoją drogą RAFAM - czy to ze nie zmienili radykalnie wylądu to znaczy ze nic nie zrobili? może w ich wypadku kosmetyka zrobiła cuda? Ja bym proponował żeby wszyscy Jasnowidze wstrzymali się ze swoimi osądami do Jutra i nie powodowali powstania jutro żenującej sytuacji że wszyscy robią hurra!! Renia jest super - jeśli taka będzie. Swoją droga prawdziwy potencjał zespołów to można będzie oceniać po Australii, jak zespoły sprawdzą się w Praktyce. Ja osobiście mam dziwne przeczucia co do Force India ale to się przekonam bo nic nie wiem a tylko przeczuwam:)


avatar
D@rtH W!nD

11.03.2010 19:04

0

@62 z jednej strony dużo racji, ale z drugiej.. chyba mało prawdopodobne, że wszyscy ludzie, którzy o F1 wiedzą duuuuuuuuuużo więcej niż którykolwiek z Nas(w tym także kierowcy) mogą się tak bardzo mylić zgodnie twierdząc, że Renault w czołówce nie jest lub też nie wymieniając tego teamu pośród najlepszych. Z resztą stonowane komentarze osób z kręgu samej Reni też optymizmem nie napawają, tym bardziej, że bazą dla R30 jest kompletnie nieudany R29, a Renault już od kilku sezonów próbuje wrócić na szczyt i jakoś nie wychodzi im z tego totalnie nic, co jednak może świadczyć o tym, że nie pracują tam ludzie tak zdolni jak Neway czy ludzie z McL czy Ferrari. Do tego dochodzi zamieszanie wokół własności teamu, co w którymś z wywiadów chyba sam Robert przyznał, że miało wpływ na spowolnienie prac nad bolidem... z resztą wypowiedź, że muszą na jeden krok do przodu odpowiadać dwoma takimi krokami też o czymś świadczy, do tego dołożywszy wyniki testów(zwłaszcza z Barcelony) i chyba można sobie jakiś obraz sytuacji wyrobić. Tzn. Renault nie jest jakoś tragicznie słabe, ale najprawdopodobniej jest na chwilę obecną zwykłym średniakiem z brakami w stosunku nie tylko do czołowej czwórki, ale prawdopodobnie także do którychś z grupy Sauber, Williams, Toro Rosso lub Force India(co tak jak mówię nie oznacza tragedii i być może daje nawet szanse na dość regularne wizyty w Q3, ale przecież to nie jest to czego i kibice i Robert oczekują, powiedziałbym że jest to nawet daaaaaaaaaaaleko poniżej oczekiwań). Tak jak mówię, wszystko to może okazać się bujdą i R30 może być nowym BGP 001, ale z całej tej układanki na razie wyłania się inny obraz sytuacji... aaaale ... obym się mylił, a wszystko powyższe było tylko zwykłym biadoleniem.PS @60 dla mnie to argument całkowicie chybiony, bolidy na sezon 2009 budowało się praktycznie od podstaw i większość danych dot. bolidów z sezonu 2008 była przy pracach nad bolidem na 2009 całkowicie nieprzydatna (wystarczy porównać wygląd bolidów z sezonów 2008 i 2009 -aerodynamika) stąd Z ZAŁOŻENIA forma z końca 2008 nie mogła świadczyć o sile w 2009...pozdro


avatar
szumix

11.03.2010 19:21

0

@60 - masz rację - przejście 2008-2009 było bardzo specyficzne Chciałem zasiać trochę optymizmu :) Jest takie powiedzenie:" jak pomyślisz o przegranej nawet nie wychodź na ring" Pozdr


avatar
Dagmara_W

11.03.2010 19:42

0

zobaczymy jutro.. oby sie obylo bez awarajii...niech powoli dochodza do tego co sobie zalozyli i to juz bedzie sukces.. jestem najszczesliwsza kobieta na siecie.. tyle trzeba bylo czekac ale warto.. wkoncu sie zacznie sezon


avatar
east

11.03.2010 20:09

0

Witalij "Number One" Pietrow, twierdzi, że był czasami szybszy od Roberta. Mhh.. "Szybka Witka"..


avatar
rafam

11.03.2010 20:14

0

W niedziele zobaczymy jak daleko jest RedBull przed wszystkimi., Maclaren i Ferrari walka o miejsca 2-3.


avatar
Gosu

11.03.2010 20:22

0

Tak naprawdę nikt nie wie gdzie kto jest. Nawet Ci fachowcy, którzy siedzą w padoku mogą jak my tylko przypuszczać. Więc ja zgodnie z kolegą 62. biter1 proponuję ostudzić emocje. Każdy zespół ma różnego rodzaje problemy do rozwiązania, więc ja (przynajmniej na razie) biorę to na chłodno. Jutro sobie poobcinam treningi :)


avatar
Nokiae6520

11.03.2010 20:22

0

38. Sauron licz się ze słowami cieniasie


avatar
Renault R30 F1

11.03.2010 20:53

0

Robert Kubica słusznie ,że nie ocenia formy renault bo jak mówi dużo się mogło zmienić od testów no ale w Jeraz bolid był szybki ale w barcelonie było gorzej ale ciężko powiedzieć bo nie mieli wiele zmian w bolidzie oprócz przedniego skrzydła mam nadzieje że w bahrainie będzie dobrze :)


avatar
cyk

11.03.2010 21:19

0

49. perwolek ten czynnik nie daje za dużo :/ W BMW to w słabym bolidzie w Q3 i pkt nie byl zbyt czesto. żeby wykorzystac w pelni ten "czynnik ludzki" czyli własne umiejętnosci trzeba miec jakies dobre podstawy czyli bolid


avatar
fullbzikaaa

11.03.2010 21:27

0

@45 jzb To opinie angielskich dziennikarzy i mówią to, co Anglicy chcą usłyszeć. Podobne zachowanie prezentuje wielu polskich "komentatorów". Paranoja chęci pokazania niby "patriotyzmu" sięgła już zenitu. Oficjalnie już co po niektórzy, do mikrofonu wołają co by konkurentom Polaków narty się połamały, lub silnik zdefektował lub co by grad, burza z piorunami lub inny kataklizm dopadł rywali naszych. Takie same chore komenty z ust dziennikarzy padają na całym świecie. Brak wzmianki u angielskich dziennikarzy o Renault i Robercie zupełnie nie dziwi. I nie ma co wysnuwać z tego wniosku o słabości zespołu Renault. W sobotę okaże się kto jest dobry, a kto przespał zimę. Życzę wielu wrażeń w tym sezonie.


avatar
a31

11.03.2010 21:30

0

Robert mówi dobrze. Tak naprawdę to jutro zespoły odkryją na co stać ich bolidy. Robert nie ocenia potencjału Renault, gdyż sam jeszcze nie jest pewien, jak będzie po zmianach jeździła jego pszczółka. Ja wierzę, że w niedziele będzie w pierwszej ósemce.


avatar
matito

11.03.2010 22:45

0

Dobrze robi niech nie zapesza po co mają potem mu mówić że chwali bolid a będzie słabo jeździł. Ja z całego serca kibicuję Robertowi, aby powtórzył wyścig z Kanady 2008 i wygrał jeszcze nie jedno GP. Swoja drogą to jak Alonso powiedział że force India będzie miało dobry sezon to musi coś w w tym być przecież w sezonie 2009 na koniec pojechali lepiej niż BMW czy Renault więc ja myślę że w tym sezonie naprawdę dopracowali bolid już na perfekt


avatar
mariusz-f1

11.03.2010 23:24

0

Jutro po tych treningach też się nic nie dowiemy i dalej będzie gdybanie co do formy Reno . Niestety musimy poczekać do kwalifikacji i wtedy co nie co się wyjaśni . Ale jeśli Robert znalazłby się w Niedzielę na pozycji 8-10 to byłbym bardzo zadowolony . Powodzenia Robert i obyś miał : 1) zawsze podokręcane koła . 2) zawsze pełną gaśnice . 3) zawsze dokręcony spojler . 4) zawsze zamkniętą klapke od wlewu paliwa . 5) oby ci zawsze radio działało . 6) żeby ci odwrotnie opon nie pozakładali . 7) oby Pit Stopy nie trwały po 12 sekund . 8) obyś się dogadywał z inźynierami i mechanikąmi . No to chyba na tyle , a z resztą to sobie sam poradzisz .


avatar
D@rtH W!nD

11.03.2010 23:28

0

noooo też się obawiam, że jutro to dopiero będzie gdybanie:D Ciekaw jestem czy padnie rekord postów:D


avatar
lechart

12.03.2010 05:21

0

68. Gosu Podobnie myślę. Natomiast jeżeli chodzi o wypowiedź Roberta, to ma bardzo rozsądne podejście do problemu miejsca zespołu w stawce. Trzeba działać , nie gadać........


avatar
dziarmol@biss

12.03.2010 06:08

0

75. mariusz-f1 i na koniec - obyś już nigdy więcej nie jeździł w Niemieckim zespole ...amen ;-))


avatar
mariusz-f1

12.03.2010 12:10

0

dziarmol@biss - Faktycznie ! O najważniejszym zapomniałem , hehe .


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu